You talk like that

Idag har jag ätit massa god mat, nu senast smörgåstårta som ska ätas upp av 10 hungriga fotbollskillar som ska ha fotbollssittning här. Victor och hans polare alltså. Mamma har köpt chips och godis till dom också. Gud.

Pappa och hans gäng sitter på Träffen och kollar matchen.

Mamma ska ANTINGEN bort till Träffen och kolla eller bort till Ewa och kolla med henne. Tror det blir Ewa.

Jag är den enda i familjen som inte är intresserad av fotboll.

Jag ska ska kolla Sex and the city.

För det är det ''girls do''.

Fan vad töntigt.

Känner för att bli som KP i teatern idag, filosof, ''Vem är jag, vem är du? Men du, hur vet jag? Vad vet vi, vad är vi?'' osv osv.

Känner också för att vara lika cool som killen i MJ's Black or white-video som kommer in i vardagsrummet när hans mamma och pappa sitter och kollar på tv. Han har på sig svarta solglasögon och handskar. Dundrar in med en STOR JÄVLA högtalare ikopplad i en gitarr (eller är det bas?), sätter på högsta volym och drar ett ackord så pappan flyger upp i rymden.

Känner för att vara så, kanske lite mer Katrina Snake eller den där tjejen Rebecca tipsade om idag att jag skulle bli som. Dundra in sen vid tvn. Dra värsta bas-ackordet så det bara vibrerar i hela jävla rummet.

Nej varför är jag så taskig? Varför känner jag mig så taskig? För att jag har lust att bara skrika ''KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK'' haha. Tycker om att vara lite ful i munnen ibland.

Nu ska jag mova asset. Victors kompisar är på ingång. Jag hör dom utanför. En vän är redan inne i huset och pratar med mamma. Smörgåstårta, chips och godis och fotboll.

Jag har bara kuk i huvudet. Hahaha. Skämt åsido :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0