All my life

Erika i Egypten
Johannie i Perth

Nu är det inte många kvar här i kalla Sverige. Jo då. Harven och susen och barken är kvar.

Fredag igår. ''Aaaah vad skönt att komma hem och inte göra någonting. '' gick tankarna i huvudet, och VISST, det var härligt tills ungefär Idol tog slut halv 10.

And now what? liksom

I desperation ringde jag mina vänner och Harvey och Holst (som hade lika tråkigt som jag) kom hit. Kollade på Yes man och så däääära.

Idag är det Dansaerobic, Michael Jackson-style på Älvhögsborg. Jag, Linda, Sussie och Lina (tror jag?) ska på det. Ska bli väldans roligt!

Tror jag ska duscha och cykla till Sussie nu, hon passar tydligen en vovvis.
Ikväll ska jag få massa presenter här hemma .. jag undrar vad jag får.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0