EMA tonight

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

EMA om en timme, Beyonce och Ashleeeeey uppträder med Sweet Dreams och sedan världspremiär på nya videon till Video Phone med Lady Gaga (som jag dock inte gillar speciellt mycket).

Dansat idag, balett, show. Fick reda på en rolig sak som jag inte får berätta än, men jag blev väldigt lycklig i magen .. =)

Johanna åker imorn, spenderade lite tid med henne på stan idag. She's going to Perfffff, it's the troooof. Kommer sakna henne så mycket, jag gav henne en hel bunt sommarkläder så hon får tänka på mig när hon är borta. Och jag på henne

Loooove help us see and compare ourselves with eternity

Nu ska jag duscha och ladda inför EMA, tjooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0