Goodbye long ago bitterness


Nu åker jag till barnen och tränar dom till 7. Hann hem efter skolan idag, slutade lite tidigare. Så nu får jag skjuts av moder så slipper jag cykla!

Ikväll är det pluggapluggaplugga och INGEN DATOR!!!!! psykologi, lätt? Nej, fan så svårt. Prov på onsdag, på alla behaviourism, försvarsmekanismer, ohälsa och annan skit. Intressant men ack så ångestframkallande när det gäller prov.

Känns som det går piss i skolan nu för tiden, orkar inte engagera mig.
Har dock fått MVG på två svenskasaker och träffpunkt, och VG på engelskasaken. Mer har vi inte fått reda på. Men matteprovet lär ju gå kass eftersom läraren har vart sjuk så vi inte har några lektioner, historian är så tråkig så jag dör, psykologin är svår, gympaprovet får vi tillbaka imorn, det pluggade jag nästan inget på.

Det är dansen och datorn som är problemen! Inte bra att jag har dator på rummet nu, pluggar inget då.

Men men, nu får jag åka. Byeeee


Kommentarer
Postat av: nadja

sööt bild ^^

2009-12-01 @ 00:11:15
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0