HERREGUD!!!!!

Hej Julia‏
Från: Offline Laleh P ([email protected])
   
Skickat: den 19 november 2009 12:52:14
Till: Julia Strandlind ([email protected])

Hej fina Julia.
Om du inte bokat bilj så vill jag bjuda dig och kanske en kompis på konserten den 23 på måndagen,
jag har en egen kopp till dig nu!

:) L!


HERREEEGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!
LALEH TÄNKER BJUDA MIG PÅ KONSERTEN I GBG PÅ MÅNDAG!!!!!!!!!!!
TROR ALDRIG JAG VART SÅ HÄR GLAD!!!!!! LÄNGESEN I ALLA FALL! JA, JAG TÄNKER FORTSÄTTA SKRIVA MED CAPS LOCK PÅ FÖR HERREGUD!!

DETTA MAIL FICK MIG ATT SPRINGA HOPPANDES TILL MAMMA OCH PAPPA OCH BÖRJA STORGRÅTA AV GLÄDJE OCH INTE FÅ FRAM ETT ORD!!!!

OCH HON HAR GJORT EN KOPP TILL MIG!!! JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!

PÅ MÅNDAG ÅKER JAG OCH PAPPA. ÄNNU EN DAG I PARADISET ..

LALEH & JAG ♥


Jag & Laleh i Varberg i somras

Jag & Laleh på Kulturkalaset i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0