Hur länge kan längtan växa om vi är fria?


Hurtiga Beirut utanför

På merchen. Här har hon skrivit lite skyltar till sakerna hon sålde

Haha, hon är så go

Hahahaha

Är det bara jag är påminner texterna lite om Grynet? =) ni vet Grynet?

Så fin scen med stearinljus och julpynt med glitter, skynken och discokula i taket som gjorde så att det såg ut som det snöade i mörkret under ''Snö'' som var så rysligt bra att jag nästan nog. Hon sjöng typ .. opera!!

Så fin entré när allt bara öppnar sig (ridån) och musik spelas och raringen står där och valsar omkring

Bilderna blir inte så bra med kameran, håll till godo med videos!

Älskling!! Efteråt väntade vi ju som vanligt fast ett tag var vi nära på att ge upp och gå mot station för vi tänkte att hon inte skulle komma ut, men så gick vi som tur var tillbaka till scenen och då satt hon där. Kändes så avslappnat och härligt, känns som vi känner varann nu =) Pratade om att hon skulle komma till Thn och då får hon komma hem och fika innan! hon skulle kolla om hon hade någon ledig dag innan eller efter. Hennes turnéledare och ljudkille Gustav (SJUUUUKT snygg) kom fram och tog mig i hand och sa ''Är det du som är Julia? Jag har druckit i dina koppar många gånger hemma, dom gör en glad!''. ''Hemma?'' tänkte jag, är dom ihop tänkte jag då? Herregud, jag dör om dom är det för han var såå snygg :) Sedan pratade vi om musikvideon jag och Michaela har gjort. Och så tog vi kortet då, och Laleh sa ''Bara det hundraelfte i ordningen ;)'' haha.

Coolingar vi är då! =)

Koppen hon hade lagt i merchen till mig innan. Jag kom till killen som stod där bakom bordet och han bara ''Ahaa, det är du som är Julia? :)''. Lite coolt att ''alla'' Lalehs jobbmänniskor visste vem jag var! =) Gladgladglad. Här på ena sidan står det ''Bevara dig glad''. Hon sa att hon köpte en lite rarare kopp, inte en citat ''vanlig ikea-mugg''.


Ditt ♥ är ..

mjukt. åååh =)

Ny plansch! Herregud, jag får inte plats med mer snart. Michael, Salem och Amy och FF har jag på väggarna också. Vill ju ha alla :)

Laleh- Huskvarna 26 aug 2006
Laleh- Göteborg 5 april 2007
Laleh- Vara 13 mars 2009
Laleh- Göteborg 22 mars 2009
Laleh- Varberg 12 juli 2009
Laleh- Göteborg 11 augusti 2009
Laleh- Göteborg 23 november 2009

Laleh- Trollhättan 25 febrari 2010!!!

Snart 8 gånger! Fattar det inte. Kommer säkert se Laleh 50 gånger i mitt liv. Gustav blev väldigt förvånad när jag sa att det var 7e gången igår haha. Känns faktiskt inte som jag sett henne så många gånger.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har sett henne elva gånger ;)

2010-07-03 @ 09:15:22
URL: http://ingenkristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0