I AM YOURS TOTALLY


Herrejesus vilken bra kvinna hon är den där Bee. Jag har suttit sen klockan 2 och kollat konserten nu, den är fortfarande på. Så JÄÄÄÄVLA bra att jag grät! Brukar inte göra det, krävs ganska mycket för att jag ska gråta åt något sånt men bara hon kom in och sjöng så bara jag grät.

Inte bara åt de lugna balladerna (hon börjar hela den ''intima'' konserten med alla lugna låtar, Hello, Halo, Scared of lonely, Satellites, That's why you're beautiful, If i were a boy, You outta know m.m.) och avslutar med en berättelse från Destinys Child tills nu. Så himla bra.

Hon berättar och sedan kör hon låtarna, typ ''At age 15 me and Destinys Child had 5 number one ..'' bla bla också berättar hon lite coola saker som man inte visste! :)

Avslutar med Single Ladies såklart. Och så får man även följa henne bakom kulisserna.
ASHLEY är såklart med, blev såå glad när jag såg henne, hon är så jääkla grym! =)

Förresten har jag startat en THE BIG FAN GROUP OF ASHLEY EVERETT-grupp på Facebook där jag tycker ni alla ska gå med. Hon är BÄST, no matter. Har lagt upp lite bilder nu också, och vi är redan runt 150 medlemmar! =) Jätteroligt. Tjiihooo. Ashleys mamma bjuder in alla och dom blir vän med mig och det är SÅÅ kul att snacka med Ashley och Beyoncé-fans!! :)

Jazz ikväll, längtarrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0