Just a memory of your face


I kyrkan. Hannah & Sara

Flickor

Julflickorna!

Sara försöker stretcha bort träningsvärken

I väntan på mitt stipendie

HAHAHAHAHAA
Klart det är är skräll att det blir fel när jag får mitt!
''Vi börjar med Dansstipendiet som i år går till Linda Strandlind''

.....

Hörde jag rätt? tänkte jag. Linda?
Tanten fortsätter med motiveringen
''Linda är en glad tjej med utstrålning..''

Jag hör inte var tanten säger, ser inte alls speciellt glad ut, tänker bara på det där jävla namnet som inte tillhör mig! Jag hör att tanten sagt klart sitt.

''Jag heter Julia förresten'' får jag ur mig

Tanten säger ''Ojjj då, men det stod Linda när jag fick dessa papper!''
Jeannette kommer in och säger till hela kyrkan ''Det är mitt fel, förlååt! Jag blandar alltid ihop dig och Linda!''
Publiken skrattar och jag skäms.
På bilden kramar Jeannette mig i förlåtelse hahah

Så nu står det på mitt stipendie och på kuvertet och överallt att jag heter Linda Strandlind.
Så klart oerhört komiskt men ack så tragiskt. Ingenting jag vill rama in nu! Linda Strandlind..

Övervägde dock med Jeannette att jag skulle få ett nytt papper med mitt riktiga namn.
haha, sorgligt liv ..

men TACK ändå, för stipendiet och pengarna. det var roligt!

Ja ni ser ju själva ... ;)

Blommorna

Och sen tog ju mästerfotografen mamma inte så snygga kort men jag lägger in ett här bara för att.

Jag och mamma åt på Mamma mia, och såg sedan Luftslottet som sprängdes. Den sämsta filmen utav dom 3. 2an är fortfarande bäst!!


Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, juuuliiiis, sicka bilder :D den när jag stretchar är ju himla snygg ;)

2009-12-13 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0