Kalajs






Nu har alla åkt hem, jag är jävligt trött med huvudvärk dessutom. Vill bara äta massa mat men jag är inte ens hungrig? Funderar på att äta till FF som är vid 8. Vad ska jag g´öra till dess då? Hmhm, åka o gymma? Kolla SATC? Dansa? Sova?

Coolt att jag har webbkamera nu ju? Nu kan jag ta bilder var jag än befinner mig. Med datorn då.
Fick en typ handgjord haha, inte rätt ord, men jag fick en parfym och ett läppglans av Barken och Susen och parfymen hade Barks mammas kompis gjort i Kina eller nåt. Den luktar mycket gott! Tack för det!

Skolhelvetet imorn. OOOOrkar inte.
Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra någonting vettigt.
PUSS O KRAM HELE DAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också inbyggd kamera i min data, men hur gör du för att lägga upp dom på bloggen? Vart går du in för att ta kort? tror att jag har samma dator som du faktiskt..^^

2009-11-08 @ 19:11:54
Postat av: julll

någonting som heter LifeFrame är det som jag tar kort med. hittade det på ''Alla program'' och sedan ''Asus''. finns massa grejer i det fotoprogrammet man kan använda, väldigt roligt

2009-11-08 @ 19:58:07
URL: http://julll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0