You make me wanna scream




Usch sikken huvudvärk jag haft idag. Blev sämre på dansen. Segade igenom mig baletten och showen var som en mardröm :( Blev inte bättre av att orkestern skulle vara med och spela så det bara tjöt i hela mitt huvud.

Fick i alla fall trevliga nyheter när Jeannette berättade att jag tilldelats Föräldraföreningens Dansstipendie på Kulturskolan för gruppen. Visste det redan, men trodde bara att jag var nominerad. Men som jag förstod det idag fick jag Dansstipendiet, och så finns det Musik- och Dramastipendie också. Priset ska delas ut när vi ska dansa i kyrkan om några veckor. Jeannette ville även att jag skulle framföra ett solo! Jag har ingen aning om vad jag ska dansa i så fall, får se hur det blir.

Väldigt roligt i alla fall, såhär glad är jag nu som på bilderna!
Ska packa inför kursen i helgen, på söndag är det Ljusshow på Tunet som gäller.
Och så måste jag duscha, det har inte gjort än, fräsch som jag är.
Får se om jag hinner skriva imorn.
KISSNHUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0