I asked my neighbour for a flavor, she said later

Så underbart med fredag, VERKLIGEN underbart. Så hungrig är jag också, mamma kommer hem snart och då ska vi käka tacos, underbart underbart, allt är underbart.

Kom på att jag har massa bilder från mobilen som jag kan lägga in för jag lägger ju aldrig in dom annars. Så nu kommer lite bilder från förr:


Jossan älskar när jag tar kort

Älskar även att sova

Opsansa


Fotosession med Bark:







Skolfoton:

Jobbar hårt på Grafen

Lönch med Jossan som skapade saltvatten

Harveeeey

Söt-Melan

Oh, happy day

Fjortis

Lis & Bark

Julli & Johanni

Say what?



Göttegrisar during a textlektion

Och här kommer lite blandat:

COOOLA väskor på Aztrid

Nån cooling hos Simons förra helgen

Lite lagom spegel-cool i hissen till dansen

Idag:

.. blev jag man. Tja, brudar

Johanna blev obviously kär i mig

Muscles

Such a huge EGO


Kommentarer
Postat av: nadja

muffinbilden hade jag glömt bort XD Du ser sexig ut i musch, Graaaarww ;)

2009-10-06 @ 18:21:17
URL: http://juliettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0