Let me help you take off your shoes

Lördag, lördag. Pappa beställde en MJ-väska med 34 dvd (!!!) i veckan och igår fick han den. Vi kollade på den nu i morse, vissa saker var skitkassa, dålig kvalité, och vissa var bra. Men nu har man i alla fall lite mer i samlingen!

Dans om en timme, annars lugnt ikväll. Så skönt. Efter mitt svimmande i torsdag så behövs nog det, haha. Jag svimmade inte, men jag kände mig helt full typ och orkade inte hålla uppe huvudet, var yr och konstig, somnade på en sek. Det var i torsdags när jag kommit hem från Uddevalla, antar att jag dansat väldigt mycket då bara.

Nu ska ni få se lite fortsättning på Ashley-bilder som jag hittat på Myspace efter mycket sökande
Ashley Everett, part 2:

''During my skinny days, age 14'' skrev hon på Myspace. Anorexia undrar jag?

Alla female dancers på I AM Tour, Kimberly, Saidah, Ashley S, Tanee & Ashley E

MTV Video Music awards. Kimberly & Ashley där bak
Love it!

Innan ''Diva'' på Jay Z Benefit Consert

Heather & Ashley på The Beyoncé Experience Tour

Beauty

SÅ SÖT

Heather & Ashley igen (den som Ashley umgicks och kom närmast med under turnén)

Chris Brown, i Australien när han var förband.

Egengjorda örhängen

Snygge brodern Michael

Så söta, Ashley med hennes pojkvän Kenny

Haha

Kompisen Chelsea

Hittade jätterara videos också med Ashley, gå in här och kolla, när hon hälsar till sin mamma:

http://s40.photobucket.com/albums/e210/sexyplaya2die4/?action=view&current=Movie383.flv

SO CUTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0