New

God morgon, fredag äntligen! Trots att man ändå inte har någonting speciellt en fredag känns det ändå gött för att det är just fredag, eller hur? Fast jag ska ju träffa Mandisen nu och ikväll blir det förmodligen filmkväll at Holst!

Sitter just nu och äter gröt. Svider dock lite att det är sån där vit, risig tomtegröt ni vet och inte havregrynsgröt. Det är ju så mycket socker i tomtegröt! Men gott är det, mmm, jag får julkänsla. Jag vill ha juuul.

Kom på att jag inte lagt in bilderna än ju, bara på Faceboookan. Men då kommer dom väl nu då :)

Dag 1:

Sara & jag i bussen

Jonna & Julia

Framme på Marikas dansskola. Kan ni skymta Sean Banan där till vänster i svart keps?

Danstavlor

Första klassen, Streetjazz, med Emilio & Mathias. Så sjukt roligt

Mathias i vit tjocktröja och svarta byxor

Sötnosar, Julia & Pernilla

Sovdags på dom ack så osköna liggunderlagen

Dag 2:

Värmer upp innan House. Julia & Julia i bild

Försöker oss på Sasha Fierce-posen

Lyckades jag? haha

Dansar ''Robocop''

Jonna där bak

Haha, jag njuter!


Kul att 1 uppfattar posen fel haha. Ut & äta efter en jobbig klass!

Utanför McDonalds

Woho



Pernilla & Emilio. På kvällen efter alla lektioner

Äta mat igen

SötJonna

Det blev mycket massage från duktiga EMMA!

Posing vid Streetdance School!

Sara var glad! haha

Ut på staden och pussa lite på min man

Köpte T-shirt ..

Och byxor

Hela gänget

igen

Lärarna + Emilio (Emma står bredvid Penrilla men kom inte med)

Kvällsmat! Så mysigt

Masti

Dag 3:

Waacking. RRRRRoligt

Beirut

Ut på staden

puss!

Mycket mat till 30 st!

Strike a waacking-pose!

Äntligen lite godis!

Älskling..

Pullan, Jullan & Sääärah

Hemfäääärd :(

Sedan har jag ju massvis med filmersom jag inte får lägga upp :(
Men den här kan jag väl få lägga upp? Haha, jag försöker vara en cool kameraman och filma lite käckt att jag kommer in. Titta själva. Älska musiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0