Pics pics pics

I protest mot att Johanna seg jävel aldrig lägger in bilderna från hennes kamera tog jag tag i saken själv och har nu lagt in dom på min dator. Så nu kommer massa roliga gamla bilder från hennes kamera, enjoy =)

Fallens dagar:

En drunk Amanda stötte jag på. Detta var på fredagen, när jag var med Jossan

Lördag. Ute på vift med Johanna med vänner.




Kulturkalaset i somras:

Jag var .. gråhårig?

Jag, Johanna, Harvey & Frida

Vackra töser

Film & fotosession hos Johanna en ledig onsdag:







Sova ..


Hahaha, så jävla fierce. Var tvungen att göra den ännu mer fierce med lite redigering av färg. Synd att Bark är oseriös bara, hade hon kört sin kines-fierce-min hade denna bild vart så cooool =)

Haha, sova fult .. (det vill säga att så här sover Johanna jämt, snark & dreggel-kungen)

Tja, uppstoppad bäver

Vad vill du !?

Awefull pics, i know. Men är det roligt så är det.

Bilder från idag:








Hahaha, skelöga. Seriösa

Gapskratt

My favourite gang! Sussie saknas dock






Häromdagen, lite hets på en rast:




Hahaha, liknar Rolle i Mia & Klara lite!


Fan vad vig du är.


Plugg med Sussie igår:

Sötkorven

Örhängen is the shit

Coolish.



Oj, det var mycket bilder. Nu återstår WOK till middag och sedan dans. Vet inte om det blir show eller U-a idag. Svååårt. Huhuhu, saknar Pernillis.


Kommentarer
Postat av: emeläää ;)

måste börja vara lite naturlig på kort! haha det fanns nästan inte ett ända där jag uppförde mig som en redig dam ;) hehehe PUSS

2009-10-16 @ 08:11:38
URL: http://sipzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0