You're bugging me, don't you see it ain't cool


Mattelektion, Sus & Bark

Marcus: ''What??''

Marcus ''WOHOOO!!''

Jag var lite nere .. :(

Bark

DENNA DAG HAR INTE VARIT FRACK!
Började med att jag tappade bort plånboken så mamma fick ringa och spärra kortet, sedan fick jag tillbaka kameran från Melan och då var en grej sönder så batteriet åker typ ut hela tiden nu, och sedan gick min gylf sönder så jag fick gå och dra i tröjan för att ingen skulle skratta ut mig.

Huhuhu.

Men nu ringde dom från expeditionen i skolan och någon vänlig själ har HITTAT MIN PLÅNBOK och lämnat in den där så jag ska hämta den imorn. TACK.

Rolig historialektion idag, redovisade först och sedan började rar-Bengt fråga mig allmänt vad jag trodde på efter döden och massa bröt, det var roligt. Haha, jag älskar verkligen Bengt, så himla go. Jag önskar han kunde vara min morfar eller något, då hade jag åkt till han hela tiden för att diskutera med han och han hade fått berätta massa saker för mig och så. Han är bästttttt

Snart kommer Jossan, båda vi slutar ju tidigt idag, sedan är det dans vid 5. Får se om det blir showen eller Uddevalla med Sara idag igen, haha. Guuud, så jobbigt att välja.

Förresten pratade jag med Pernilla och nästa torsdag ska jag åka till Uddevalla när jag slutat skolan och intervjua henne :) Det ska bli kul.

Jag är hungrig. Pappa gör mat. Goodie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0