Back in the day

Dans 3-7! I D-hallen, NIF's tid. Haha tur att den fortfarande är bokad på dom så man slipper betala! =) eller nåt ..

Har jag pratat om Avatar? Så sjukt bra film!!!!!!! Älskar den. Det var väl det .. Kör vi en liten lista på det? Ja. En kort lista dock

FÄRG: Jag har nog ingen favoritfärg egentligen, fast ibland tycker jag om ljus orange. Och svart
MAT: Grillat, eller sallader.
BAND: Gillar musiker, artister mer än band. Men får väl säga .. Destiny's Child, Jackson 5 .. vilka mer? None

FILM:  Män som hatar kvinnor-trilogin, Underbara Älskade och alla dansfilmer, som Step Up, Honey m.m.
BOK: Män som hatar kvinnor-böckerna, annars självbiografier av alla slag.
SPORT: Dans. Annars gillar jag dom flesta sporter! Tycker om det.
ÅRSTID: December och juni, juli.
VECKODAG: Fredag
GLASSMAK: Vanilj
TID PÅ DYGNET: Kvällen

Haha jag tog denna lista från Ida Wargs blogg och jag vet inte hur man ändrar typsnittet! Hets. Jaja skitsam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0