Ladies, leave your men at home









Inte skrivit på länge hörni!
Tänkte därför bjussa på lite bilder från fotostudion i torsdags. Jag slutar ju 12 varje torsdag men jag kände att jag inte hade något annat för mig så jag stannade kvar med harven, barken och erika så tog vi lite kort. Detta är bara några, harvey har lagt in resten på Facebook serrni.

Idag är det lördag och nu ska jag äta frukost! Varför lägger man sig så sent? Fan jag måste lära mig att inte göra det.
Idag ska jag och Bark gymma på Sportlife again, gillar verkligen gymmet där!
Och ikväll ska vi laga mat här, sen får vi se om dom kanske sover här också. Skulle várt myyyys, but i have to ask mom first.

jajajaja tjöt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0