To the way i feel inside

Jag önskar jag kunde tro dig
då skulle jag vara okej
Men allting du sa passar inte riktigt in
till det jag känner inombords
Att älska dig var lätt en gång i tiden
men nu har mina misstänksamheter multiplicerats
och det är bara för att du ljög

Jag ger dig bara en jobbig tid
för jag kan inte gå runt och låtsas som jag inte har försökt glömma det här
men jag är så full av ilska

Verkar bara som jag inte kan komma över sättet du sårade mig på
Vet du inte att du har en annan som inte betyder nåt, nej?
Det verkliga som du gav till mig
Jag trodde jag kunde förlåta dig, och jag vet att du har förändrats
Så mycket som jag vill tro dig vet jag att det inte är samma sak
och det är bara för att du ljög

Jag kanske aldrig kommer att förstå varje jag gör mitt bästa
och jag försökte och jag försökte att förlåta det här
jag är för full av ilska

Jag kommer alltid komma ihåg att jag inte kände mig som något bra
Som om jag inte kunde göra det bra för dig som den där bruden gjorde
och det är bara för att du ljög

Älskade dig mer än nånsin
älskade dig mer än mitt eget liv
Det bästa av mig gav jag dig
Det var uppoffringar
och det är bara för att du ljög

Jag vet att hon var snygg, men jag var här först
Har varit vid din sida i 6 år, varför förtjänade jag att bli behandlad så här av dig, dig?
Jag vet att du förmodligen tänker vad händer med mig
Jag har gråtit för länge, vad gjorde du mot mig?
Jag brukade vara stark, men nu har du tagit min själ
Jag gråter, kan inte sluta gråta, kan inte sluta gråta
Du kunde berättat för mig, att du inte var lycklig
Jag vet att du inte ville såra mig
men titta vad du har gjort med mig nu!
Jag måste titta på henne i hennes ögon och se att hon har har fått halva mig
hur kunde du ljuga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0