You need to stop for a minute before you get to deep up in it

Hejsan hoppsan saaaa
13.07 och jag måste duuuuscha för att sedan träffa Jossan som kommit hem från sin härligt kalla Sälenresa.
Dessa två dagar har spenderats med Barken och Harven. I lördag började vi med att åka pulka! Dock blev klockan halv 4 efter att alla vara otroligt sega men men men

sen efter det hade vi främmat här, Johannas mamma och Kenneth. Så Bark åt här och sen kom HArvey igen och vi hade mys hela kvällen. Massa jävla bilder därifrån och filmer haha. Kommer in senare kanske.

Igår åkte vi till Överby, jag hittade en typ kavajjacka på H&M. Bry
Sen var vi trötta, åkte hem och sov typ 1 timme (Eller jag i alla fall) sen träffades vi på Jätten och köpte lite nyttigt (och onyttigt) gott och åkte hem och hade SATC-maraton hos Barky.

DET VAR DOM 2 DAGARNA DET SÅ NI VET
imorn ska jag och emelie träna på Sportlife. Herre jesus, hur länge sen var det jag tränade nu? Ja, det var på julavslutningen det. Så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0